🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رد پای لبا تو….!!

(ثبت: 1706) خرداد 23, 1395 
رد پای لبا تو….!!

عشق از شکاف سینه ام بالا میرود

و …

جا پای دلی میگذارد

که با خودبرده ای…

و به گودی گلویم که میرسد..

تاپ..

تاپ…!

«جان میدهم‌‌‌..!»

درست به همان جایی ..

که رد پای لبان توست

#سوگند_صفا

     #زهرا_فرهنگی

نظرها 14 
  1. سحر جهانی

    خرداد 23, 1395

    دلنشین و زیباست عزیزم

    احسنت 

    • سوگند صفا

      خرداد 24, 1395

      سلام‌سحر عزیزم

      ممنونم‌از حضورت

      و نظر لطفت..

      خیلی ممنون..

      زنده باشی

      یاحق

  2. احسان ظاهری

    خرداد 24, 1395

    سلام و سپاس بابت اشعار لبریز از احساستون

    واقعا لذت بردم

    برقرار باشید و سبز

    طاعاتتون مقبول درگاه الهی

    • سوگند صفا

      خرداد 25, 1395

      سلااااام و سپاس از حضورتون جناب ظاهری بزرگوار..

      ممنونم از نظر لطف تون…

      خیلی ممنووووون

      زنده باشین

      طاعات شما هم مورد قبول حق تعالی…

      یاحق

  3. مجید مصطفوی (ماجد)

    خرداد 24, 1395

    درود بر شما

    • سوگند صفا

      خرداد 25, 1395

      سلام و سپاس از حضورتون استاد…..

      زنده باشین

      یاحق

  4. طارق خراسانی

    خرداد 24, 1395

    سلام سوگند عزیز

    بسیار زیبا سروده ای

    واقعا لذت بردم

    دلمریزاد………………………………………………………………………..

    • سوگند صفا

      خرداد 25, 1395

      سلاااااام و سپاس از حضور ارزشمندتون پدر عزیززززززم…

      لطف دارین به بنده حقیر…

      زنده باشین

      یاحق

  5. زهره خسروی

    خرداد 24, 1395

    سلام صفا خانم

    بسیار جذاب سروده اید

    • سوگند صفا

      خرداد 25, 1395

      سلام و عرض ادب خانووووم دکتر

      زحمت کشیدین…

      سپاس ار حضورتون…

      خیلی ممنون…

      یاحق

  6. زهرا حقیقی

    خرداد 24, 1395

    سلام سوگند عزیزم

    چقد زیبا و پراحساس

    عالی بود

    • سوگند صفا

      خرداد 25, 1395

      سلااااااام زهراجان…

      مرررررسی از حضورت عزیزززز دل..

      لطف داری گلم

      زنده باشی و موفق

      یاحق

  7. جواد مهدی پور

    خرداد 25, 1395

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو سوگند مهربان

    بسیار زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    سر فراز باشید

    • سوگند صفا

      خرداد 25, 1395

      سلااااااام و سپاس بابت حضورتون استاد بزرگوار….

      خیلی ممنون..

      لطف دارین..

      زحمت کشیدین..

      برقرار باشین یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا