🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسالت

(ثبت: 247994) خرداد 5, 1401 

 

هر کدام مان/
رسالتی داریم/
در کیهان/
کز اول، غایتی ست در میان/
و هیچ کس، عبث نیست/
و هیچ چیز، بی سامان/
هر ذره/
عالمی ست/
بی پایان.//

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 5, 1401

    سلام حضرت دوست
    🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  2. سیاوش آزاد

    خرداد 5, 1401

    سلام نیک نگاشته اید لیک نسروده اید

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 5, 1401

      سلام و درود
      بله، این شعرم هم مثل سروش پیشین،
      از تشبیه و استعاره و تخیل، بهره مند نیست
      و حالتی منظوم دارد.

      • سارا رحیمی

        خرداد 5, 1401

        درودتان جناب رضا پور
        زیبا بود
        هیچ چیز عبث نیست
        وهیچ چیز بی سامان
        زرنگار قلم شما🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا