🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقصِ شمشیر

(ثبت: 6739) مهر 4, 1397 

عشـقِ تـو در نظـرم داغ تر از مــردادَ ست
طرحِ لبخندِ تو چون ناب ترین رخداد ست
.
فـرمِ اَبرویِ تــو کــه کشتـه مـرا انگـاری…
رقصِ شمشیرِ عرب بینِ تَن و اجساد ست
.
رفتــن از یــادِ تـو کـابـوسِ شبـانگاهـان و 
خـوابِ آشفتـهء مـن داد تر از فریـاد ست
.
روزگــارِ غــمِ بعــد از تــو برایــم مثـلِ:
دیـدنِ پرچـــمِ داعــش وسـطِ بغــداد ست
.
خواستم دور شـــود فکــر و خیـالت…گویا
دلِ مـن تــاب نیـاورده بـه تـو معتــاد ست
.
علیرضا آرین مهر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):