🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص بوزینه

(ثبت: 266390) آذر 29, 1402 

 

چقدر زجرآور است
تماشای
کسیکه خودش نیست
پشت نقاب دیگری
خنده هایشان
سرخ تر از شرم حماقت
چقدر مضحک است
شبیه
رقص یک بوزینه در سیرک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 29, 1402

    سلام

    آفرین

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏🌱

  2. سحر فهامی

    آذر 30, 1402

    درود بر شما گرانمهر سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. آذر 30, 1402

    زجر آور است نگاه
    کسی، خودش نیست
    پشت نقاب!
    زخم خنده ها
    سرخ تر از خفت حقارت
    مضحک است
    رقص بوزینه در سیرک!

    با سلام و جسارت ویرایشی دوستانه بر شعر یک دوست🌹

    • سحر فهامی

      آذر 30, 1402

      عرض سلام و ادب، دوست گرامی سپاسگزارم … توجه شما برای من باارزش است 🌹🌹🌹🌹🍃🍃🍃🍂🍂🍂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا