🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص روی تار

(ثبت: 233615) آبان 28, 1399 
رقص روی تار

 

من چنان تارم میان رقص انگشتان تو
می نوازی عشق را بازیچه در دستان تو

شعر می خوانی و آهنگش نوای آه من
قطعه ای جانانه از زخم دلی در آن تو

خیس می گردم زِ بارانی که نم نم می زَنَد
می چکد اشکی به حالم شاید از مژگان تو

نت به نت غمنامه میسازی چرا از حال من؟
آتش عشقم ندیدی ، مانده در دامان تو …؟

عادتم دادی به آغوشی که جای دیگریست
من به رویا هم ندیدم نام خود با جانِ تو

تک به تک ناکوک گشته ساز دل رویم سیاه
عشق من ! با من بمان ! تا دل شود ویران تو

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1399

    ولی ظاهرا وقتی نیست دل باید ویران می شود

    سلام

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید بانو جلیل پور گرامی

    💐💐💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 28, 1399

      درودها جناب مهدی پور
      سپاس از توجه و همراهی شما بزرگوار 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
      البته به نظر من ویرانی دل میتواند هم از عاشق شدن باشد و هم از ترک شدن
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃
      ممنونم از نکته سنجی تون
      پاینده باشید و سربلند 🌺🌺🌺

  2. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    درودها خانم جلیل پور

    غزل همیشه زیبا است و دلنشین ، وقتی از غشق بخواند زیبا تر

    غزلی بسیار زیبا را میهمان قلم شما بودم

    پایدار و سربلند باشید و بسرایید به مهر

    💐💐💐💐💐💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 28, 1399

      با سلام و درود خدمت شما بزرگوار
      میزبانی شما با غزلی دیگر باعث افتخار است 🍃🍃🍃🍃🍃
      پاینده باشید به مهر جناب نژادیان
      🌺🌺🌺🌺🌺

  3. سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    در پناه خدا باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • کتایون جلیل پور

      آبان 29, 1399

      درود بر شما شاعر بزرگوار
      سپاس از حضور شما
      پاینده باشید به مهر
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

  4. طارق خراسانی

    آذر 2, 1399

    سلام و درود

    غزلی زیباست
    بی تکلف عرض می کنم از خوانش آن لذت بردم
    شعر می خوانی و آهنگش نوایی دلنشین
    شور عشقی دیده در هر صفحه ی دیوان تو

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏🌿

    • درودها جناب خراسانی 🍃🍃🍃🍃
      سپاس از همراهی شما شاعر بزرگوار
      پاینده باشید و سلامت 🌺🌺🌺

  5. رضا اطیفی

    مرداد 16, 1400

    به به عالی بود.. برای بنده ک نوازنده تار هستم خیلی ب دل نشست این غزل زیبا

  6. رضا اطیفی

    مرداد 16, 1400

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا