🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص عشق

(ثبت: 5196) آذر 28, 1396 

من مست مستت می شوم,آرام هستت می شوم

همچو هزاری گم شده,در حصر دستت می شوم

گویی در اندوهی و غم,افتاده ای از پای خود

من جای غم,جای عذاب چون سرپرستت می شوم

از هر چه زیبایی که هست دل می کنم با یاد تو

می بازم از دنیا و غیر,من ورشکستت می شوم

با من بگو درد دلت,این من از این لحظه به بعد

سنگ صبور هر غم از روز الستت می شوم

هر جا که باشی فاصله معنا ندارد جان من

با یک ندای عشق من,در دم دستت می شوم

هر روز محوت می شوم,در قلب تو حک می شوم

می نوشم از عشق تو و من مست مستت می شوم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا