🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقص ِ سر افشانی

(ثبت: 2924) آذر 17, 1395 
رقص ِ سر افشانی

          بسکه  غریبی   شده   غمنامه ی  حیرانی ام

          تشنه   ترین     زائر    ِ تنهای      بیابانی ام

          بی تو چه سازد دل ِ افسرده ی من در قفس

          هر نفسی  پر  شده  از  هق  هق  ِ  بارانی ام

          در منِ من  عشق ِ تو  دارد  سرِ رسوا شدن

          شعله کشد بر جگرم  رقص ِ سرافشانی ام

          ناجی  خاموش  ِ  منی  مژده ی  وصلی بده

          شب  بدرد  عشق تو  با صبح ِدرخشانی ام

          شعرِ شکوفایی من منتظر  ِ یک  صداست

          تا بکشد سر به فلک  شور  ِ غزلخوانی ام

          کرده هوایت دلِ من شانه ی مهرت کجاست

          بوده  سرم  در بغلت   وقت  ِ  پریشانی ام

          آتش  ِ  احساس  ِ  مرا   با  غزلی  بر فروز

          تا بدرخشد  چو  طلا  شهرت   ِ کرمانی ام

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودهااااا برشیوایی قلمتان مهربان

    قلمتان پرتوان ونویسا

  2. درودهااااا برشیوایی قلمتان مهربان

    قلمتان پرتوان ونویسا

  3. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1395

    درود بر استاد گرامی

    بانو خیاط پیشه ی ارجمند

     از شعر زیبایتان بهره مند شدم

    عالی بود

    مثل همیشه

  4. حسن گائینی

    آذر 24, 1395

         ناجی  خاموش  ِ  منی  مژده ی  وصلی بده
              شب  بدرد  عشق تو  با صبح ِدرخشانی ام

    سپاس گرانقدر مهرآفرین بانو فرهیخته

    و درود بر شما بخاطر اشتراک این اثر زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا