🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “رنج زیبا”

(ثبت: 247821) اردیبهشت 30, 1401 
“رنج زیبا”

 

و شب،
در بیست و پنجمین ساعت
به وسعت تمام دلتنگی هایم
بیداد می کند.
مرا به “آغوشت” ببر
بگذار واژه های نگاهت را
به دار لبانم شعر ببافم.
چشم هایم دیگر سر به راه نمی شوند،
هر روز با خیال آمدنت
دودو میزنند
در کوچه خیابان های این شهر.
انتظار آمدنت هنوز
رنجِ زیبای من است.
تمامم نکن!
بگذار به کوتاهی یک عمر
داشته باشمت.

# دنیا_تیموری
۰۱/۲/۲۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 30, 1401

    سلام دنیای عزیزم
    شاعر سپید سرای سرایم
    شاعر خوب پاک
    چقدر شعرت زیباست
    چقدر به انسان آرامش می دهد
    قدر این اشعار را باید بدانیم
    بعید نیست که شعر هم مورد هجوم افکار طالبانی قرار گیرد
    آن موقع مثل کمبود مواد غذایی که الان در جای جای کشور مشاهده می شود کمبود “غذای روح” را هم به نظاره خواهیم نشست.
    عزیز طارق
    دختر شاعرم
    تا می تواتی عاشقانه بگو، قحطی عشق است
    بیاد شعر حضرت سعدی افتادم

    چنان خشکسالی شد اندر دمشق
    که یاران فراموش کردند عشق

    اگر چه درد فراوان است و بسیاری از درد می گویند ولی دخترم عاشق باش و تا می توانی عاشقانه بگو.

    در پناه خدا 🌿❤️❤️👏👏👏👏👏👌❤️❤️🌿

    • دنیا تیموری

      اردیبهشت 30, 1401

      بابا طارق عزیزم حضور شما و انرژی ای که بهم میدین،محرک زیبایی برای نوشتنم میشه.
      بی نهایت سپاس از بودنتون..امیدوارم همیشه مانا و سلامت باشین.
      دوستون دارم🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا