🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگین کمان

(ثبت: 6538) شهریور 9, 1397 

وقتی

به چشمانت !

پیله می کنم…

پروانه می شوم…

برای رسیدن…

 به هزا ر رنگارنگی بودن

 ”  بال  “

در توامان  آب وآتش می زنم…

# اکبر رشنو

bijade-jonoon@

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):