🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگین کمان دل….

(ثبت: 219955) دی 3, 1398 
رنگین کمان دل….

 

یکی با رنگ دل می زد به دل شیدای رسوایی
یکی رنگین کمان می شد در این احساس تنهایی
م. مهتاب

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام
    چه عجب ما یک بیت شعر کلاسیک از شما خوانذیم!
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. مهتاب

    دی 3, 1398

    دل را قرارنیست مگر درکنارتو🙏در پناه خدا

  3. به تنهایی گرفتم خو ، تو گفتی باز می گردی
    چقدر آخر نشینم بر سر کوی تو جانانم ؟!

    از تک بیت زیبایتان لذت بردم

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر بانو ایزد سرشت گرامی

    💐🙏💐

  4. سپیده طالبی

    دی 4, 1398

    زیبا و دل انگیز نازنین بانو
    درودتان باد 🌺

  5. زیباست بانوجان❤

  6. علی معصومی

    دی 8, 1398

    🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌺🌸
    🍃👏👏👏

  7. علی معصومی

    دی 8, 1398

    بادرود و عرض ارادت
    بانو ایزد سرشت گرامی

    به هدف رشد و بالندگی عرصه ادبیات
    از شما سرور ارجمند دعوت بعنوان عضوی از هیئت داوری کارگاه دوم، بنا به تخصص خود به سروده های ارسالی در این کارگاه، امتیاز دهید.

    باتوجه به رویه های دهگانه، از۰ تا ۱۰ امتیاز و باتوجه به دیدگاه شخصی خود نیز اگر نکته ای بنظر می رسد مرقوم فرمائید.
    با توجه به ناشناس بودن سرایندگان، ذیل هر سروده نتیجه داوری را قید فرمایید
    ارادتمند

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا