🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهایی ..

(ثبت: 1433) اردیبهشت 21, 1395 

بسمه تعالی

 

 

مثل آیینه ، ترا دوست صدا خواهم کرد

و به پیمان تو با خویش وفا خواهم کرد

 

گوهر نابی و در خاک زر ناخالص

من تو را از دل آن خاک  جدا خواهم کرد

 

هر چه دشنام دهی باز تو را خواهم خواست

نیمه شب نیز  برای تو دعا خواهم کرد

 

گر چه نیرنگ   نکوهیده  و  بی مقدار است

من به هر حیله  به چشمان تو جا خواهم کرد

 

عشق در نوع نگاه تو فریباست ، ولی

دل خود را من از آن دام  رها خواهم کرد

 

عشق آن راه خطاییست که  باید پیمود

من به عشق تو در این راه خطا خواهم کرد