🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهنما استاد بودش بین ما

(ثبت: 251713) مهر 11, 1401 
رهنما استاد بودش بین ما

 

پیروی از آن ولی کن ای رها
رهنما استاد بودش بین ما

جز یکی راهی نباشد در جهان
انتخابی مستقیمی راه را

 

ولی اله بایبوردی

09 / 07 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درود خدا بر استاد زیبا نگار🌹🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا