🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روانشاد

(ثبت: 267197) بهمن 1, 1402 

هོ۪۪۪۪ ᪣  #نو_رباعی ᪣ ོོ۪۪ه

ای زندگی
از غم خود آزادم کن
مگذار روانشاد کند
مرگ مرا!

 

#رحیمی_رامهرمزی
#نورباعی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1402

    سلام و‌درود
    بکر ،
    کوتاه و زیبا

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا