🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روایت تاریخ

(ثبت: 265770) آبان 30, 1402 

 

تاریخ نشان داده که پُر نیرنگیم
خائن به گل و خاک و زمین و سنگیم
با برگه ی زرّین خیانت در دست
در پهنه ی تاریخ چه بد می لنگیم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عادل دانشی

    آبان 30, 1402

    درود بر شما
    واقعیتی دردناک است متاسفانه
    زنده باشید 🌸🌺🌷🌹

  2. مهدی سیدحسینی

    آذر 2, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا