🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روح‌الامین

(ثبت: 226181) اردیبهشت 15, 1399 

 

– روح‌الامین:

نگاهم که می‌کنی،
آیه آیه شعر نازل می‌شود.
گمانم،،،
روح الامین منی!

#لیلا_طیبی (رها)
#شعر_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    اردیبهشت 15, 1399

    شعریت یک شعر را می شود کم و زیاد کرد
    تلاقی عاطفه و خیال بر شعر تر شدن یک شعر می افزاید
    و این ترکیب و تلاقی در اثر شما به کمال انجام گرفته

    👏👌🙏

    • لیلا طیبی

      اردیبهشت 17, 1399

      سپاس

      🙏🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا