🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رودان

(ثبت: 208769) اسفند 14, 1397 

توامان
تب و تبسّمت سپید
می نشیند …
برشعرلبان
پر خروش ، جوشان
چون جنوب رودان
جنون می کشد به دوش،
هزار واژه ی روشنی
بسان نیسان چشمان آب
نهاده به شست آفتاب
در بلندای پرتاب
بسان سکوت پر زمزمه ی باران
شبچراغ شهر
ستاره بود
وقتی لبخند
” جنون واژه” بود
روز از دامان جنوبی ترین شطّ
به برگ و بار می نشست
به گوشه ی گیسوی سپیده
دمان گل می زد…

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 14, 1397

    درودها بزرگوار استادم🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      اسفند 14, 1397

      درود بر شما
      ارجمندم

      حضور گران سنگتان ارزشمند و مغتنمست

      همیشه باشید به مهر و روشنی
      و 🌺🍃🌺🍃🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا