🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزه ی عشق

(ثبت: 225799) اردیبهشت 6, 1399 

 

.
( روزه ی عشق )
.

به سحَر ذکرِ تو را گویم و آواز کنم
کی شود روزه یِ خود با رُخِ تو باز کنم
.
عطرِخوش را نَفست داده به گلهایِ جهان
غزلم با تو صفا دارد و آغاز کنم
.
به شبی در بگُشا بر من عاشق صنَما
رویِ زیبای تو را بینم و پرواز کنم
.
لب فرو بندم و تا گاهِ سحر وقتِ اَذان
که به یاری تو افشای بر این راز کنم
.
دمِ افطار شوَد چشمِ تو شیرین رُطبم
زنده گردم به نفسهای تو اعجاز کنم
.
ملکا عشق تویی ، خالقِ صد غمزه تویی
به فدایت سرو جان هدیه بر این ناز کنم
.
چشمِ زیبای تو ایمانِ مرا کرده فنا
به سحر عشقِ تو در میکده ابراز کنم
.
خم ابروی کمانت زده آتش به دلم
گو که آرام چه سان این دلِ لجباز کنم

شرطِ دیدارِ تو باشد زِ خطرها گذرم
دل و جان فدیه ی بر قامتِ طناز کنم
.
به (حبیبت) نظری کن رخِ خود را بنما
فخرِ دیدارِ تو را در همه جا ساز کنم
.
شعر : حبیب رضائی رازلیقی
.

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 6, 1399

    سلام

    استاد مهر آفرین جناب رضائی ارجمند

    ماه صیام مبارک

    نظر کرده ای استاد دل را به او سپار برایت کافی …

    درودها

    طاعات و عبادات قبول حق تعالا

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸🌷🌸

    با نگاهی ، حس آمیزی ، به دور از انجمن
    با کمان ابروی خم زه را کشیدی سمتِ من

    صید دل کردی به تیری نافذی مژگان ،دلا
    تیرها انداختی هر یک اصابت دل به فن

    ولی اله بایبوردی

    06 / 02 / 1399

    🍃🌿🌷🌸🌷🌿🍃

    • حبیب رضائی رازلیقی

      اردیبهشت 8, 1399

      سلام و درود و عرض ادب
      خدمت استاد نازنین جناب بایبوردی عزیز
      تاییدتان
      موجب افتخار است

      سپاس از ارسال ابیات زیبا و نافذ

      ممنونم که هستی
      🌺🌺🌺

  2. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 6, 1399

    سلام.
    بسیار زیباست

    • حبیب رضائی رازلیقی

      اردیبهشت 8, 1399

      سلام و عرض ارادت
      خدمت برادرم استاد
      زمانیان
      حضورتان خوشحالم کرد
      خداوند بر توفیقات شما بیافزاید
      🌺🌺🌺

  3. محمدرضا جعفری

    اردیبهشت 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺👌👌

    • حبیب رضائی رازلیقی

      اردیبهشت 8, 1399

      سلام استاد عزیز
      جناب جعفری
      خوشحالم که در این سایت زیارتتان میکنم

      ممنونم از بنده نوازی
      🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا