🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روزی

(ثبت: 258887) اردیبهشت 6, 1402 

 

شعر می نو‌شتم و
هنوز رد غلیظ باران
بر رویای کاغذی ام
جاری بود!
واژه سپید می آمد
سبز سبز می رفت
در تبادل روشن ترین پاشنه ها و
بی پرواترین ِ رقص ها
می خواهم شاعر بمیرم
شاید
در دستهای کودکی ماهیگیر
زنده شوم
که جز از سخاوتی نقره فام
روزی نمی‌ گیرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام

    از زیباترین و عالی ترین آثار شماست
    چندبار خواندمش
    هرگاه چشم هایت بارانی می شود
    برایم دعا کن…

    در پناه خدا 🌱🌹♥️👌👌👌👌👌👌🌹♥️🌱

    • مستانه دادگر ( ماهور)

      اردیبهشت 6, 1402

      سلام 🍀🍀🍀🍀سپاس از توجه تان…. انشالله سلامتی کامل و روزهای شاد 🌿🌷🌿در پناه حق سربلند و پیروز باشید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا