🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز عاشورا

(ثبت: 2843) آبان 30, 1395 

امروز . خورشید ز غرب تابیده
از ظلمت این قوم به قهر تابیده

امروز . سماء رنگ دگر می گیرد
چون . اصغر 6ماهه به خون غلطیده

امروز . همه عالمو ماتم زده است
یک رنگ سیه بر تنمان رقصیده

امروز . جهان عزا گرفته بر خود
لبهای سکینه مثل گل خشکیده

امروز . زهرا به حسین می نازد
وای . رقیه در خرابه ها خوابیده

امروز . ز خون سیر شده کرب و بلا
از هیبت قاسم سپهی ترسیده

امروز . نوای العطش بر راه است
اکبر کفن عشق به جان پوشیده

امروز . فرشتگان ز زر بیزارند
چون قامت عباس ز هم پاشیده

امروز . حسین غریب و بی یاور گشت
72 تن به آسمان بخشیده

امروز . علی از همه سوگوار تر است
از مرگ حسین عرش خدا لرزیده

امروز . زمین محشر کبری شده است
حتی که خدا هم به حسین گرییده

خون گشته دل زینب کبری .امروز.
چون پور نبی بر سر نیزه دیده

به امید آزادگی و آزاده بودن

آرسین

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 30, 1395

    درود بر شما

  2. فاطمه اکرمی

    آذر 3, 1395

    درود گرامی

    نویساباشید

  3. مينا امينی

    آذر 3, 1395

    درود دوست هنرمندم

    مانا باشید و موفق

  4.  درود بر شما      ایینی باشی  وآیینی بسرایی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا