🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آدما

(ثبت: 3832) فروردین 23, 1396 

روي اين زمين خاكي آدما همه يه جورن

همشون باهم غريبن همه از همديگه دورن
هركدوم دنبال كاري وقتي واسه تو ندارن

توي روزگار تاريك روزگاري نو ندارن

توي هر ثانيه ي شهر آدما تاريك و تارن

ديگه از زندگي خستن ولي چاره اي ندارن

نمي تونن كه بخندن خنده رو صورتشون نيست

اين تبسم روي لبها گاهي اجبار گاهي واهيست

گريه هاشون تو دلاشون حبس و جاري نميشه

آخه تا كي سيلي ما سرخه باز مثل هميشه

روزگارشون چه تلخه ديگه شيريني ندارن

پر بغضن پره گريه مثل ابراي بهارن

توي هر ثانيه ي شهر آدما تاريك و تارن

ديگه از زندگي خستن ولي چاره اي ندارن

واسه ي يه لحظه شادي حاضرن كه بميرن

برن و از باغ دنيا اون گل مرگو بچينن

آرسین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 24, 1396

    درود زیبا سروده اید

  2. مينا امينی

    فروردین 28, 1396

    توي هر ثانيه ي شهر آدما تاريك و تارن

    ديگه از زندگي خستن ولي چاره اي ندارن

    درودها

    مانا باشید و موفق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا