🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امید محبی (راد)
تاریخ تولد: 1369/03/22
جنسیت: مرد
شهر: اصفهان
بیوگرافی:

بماند...09045508600

آخرین اشعار امید محبی (راد)

تعقید

امید محبی (راد) 25 فروردین 1396

این یک نوع جدید است (تعقید)

چند وقتیست که در فکر فرو میروم .انگار زمان در گذر ثانیه ها تعجیل است

قصیده

خوانش: 733

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

آدما

امید محبی (راد) 23 فروردین 1396

روي اين زمين خاكي آدما همه يه جورن

همشون باهم غريبن همه از همديگه دورن

ترانه

خوانش: 603

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

روز عاشورا

امید محبی (راد) 30 آبان 1395

امروز . خورشید ز غرب تابیده

از ظلمت این قوم به قهر تابیده

قصیده

خوانش: 609

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

;کارتن خواب

امید محبی (راد) 12 خرداد 1395

یکی هست میونه ماها. که ازش فراری هستیم

ما فقط دل به همین دنیا وزندگی بستیم

ترانه

خوانش: 544

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

مستی

امید محبی (راد) 10 خرداد 1395

من غلام ادبم, بی تو جامی نکنم اذن طلب

چون بدانم که بنوشم,خارجم گردد از عرفان و ادب_

مثنوی

خوانش: 3771

سپاس: 4

تعداد نظر: 4