🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امید محبی (راد)
امید محبی (راد)

تعقید

امید محبی (راد) 25 فروردین 1396

این یک نوع جدید است (تعقید)

چند وقتیست که در فکر فرو میروم .انگار زمان در گذر ثانیه ها تعجیل است

قصیده

خوانش: 738

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

امید محبی (راد)

آدما

امید محبی (راد) 23 فروردین 1396

روي اين زمين خاكي آدما همه يه جورن

همشون باهم غريبن همه از همديگه دورن

ترانه

خوانش: 605

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

امروز . خورشید ز غرب تابیده

از ظلمت این قوم به قهر تابیده

قصیده

خوانش: 612

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

یکی هست میونه ماها. که ازش فراری هستیم

ما فقط دل به همین دنیا وزندگی بستیم

ترانه

خوانش: 548

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

من غلام ادبم, بی تو جامی نکنم اذن طلب

چون بدانم که بنوشم,خارجم گردد از عرفان و ادب_

مثنوی

خوانش: 3775

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

در وصف جمال تو به بن بست رسیدست زبان

هر دم که تو را یاد کنم مست شوم از دل و جان

دوبیتی

خوانش: 507

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

سالیانیست طویل.من در این خانه ی تنهایی خود تنهایم

به تو می اندیشم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 621

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

امید محبی (راد)

باران

امید محبی (راد) 26 اردیبهشت 1395

چشم هايم خيس آب_

اشك هايم به سرازيري باران شمال_

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1258

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

امید محبی (راد)

جنگ

امید محبی (راد) 23 اردیبهشت 1395

بوی خون پیچیده اینجا تو هوای گرم تبدار

آدما یکی یکیشون رسیدن به چوبه ی دار

ترانه

خوانش: 521

سپاس: 8

تعداد نظر: 11

روزگاریست در این باغ بزرگ. از پس ترس مترسک . من به خود لرزیدم

که مبادا بروم در پی یک سیب و گرفتار شوم . از همین روست که من ترسیدم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1057

سپاس: 5

تعداد نظر: 7

آب را گل نکنیم!

تو چه گفتی سهراب؟ آب را گل نکنیم ؟ و چه کردند احباب؟

شعرنو-نیمایی

خوانش: 743

سپاس: 10

تعداد نظر: 5