🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مبادا!

(ثبت: 1107) فروردین 11, 1395 
روز مبادا!

بگویید نیاید..

بگویید که برگردد..

که روز مبادا همین حالا ست..
برود و خرج کند (دوستت دارم) ها را..

بگویید دنیای امروزِ شما

کابوس دیروز من بود

خلاصه ی مرگ ها..

اصلا..
اصلا..

نَ‍ بِ‍ گویید…

نمی تواند زیر پرو بال بسته ام را بگیرد

بگویید…..

شرمنده ام..
کمی دیر آمده..
خانه ام تک نفره ست..

که گنجشک ها پاییز جفت گیری نمیکنند..

که خانه ی او باید بر سر شاخه ی بلند  ترین درخت باغ باشد…