🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روشنی

(ثبت: 209533) اردیبهشت 7, 1398 

با همه ی لرز
موسیقی جنون می شوم…
در لحن بلند
روی نت آب
در دو حرف
بر لبان رود…،
گیسو می زدم به شانه ی موج
لبالب تبسّم های دریا
محو می شد م…
در روح دو باره ی باران

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 7, 1398

    درودتان

    احسنت

    موفق باشید

    🌹🌹🌹🌹

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا