🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روضه حسن مجتبی

(ثبت: 232594) مهر 25, 1399 

روضه حسن مجتبی ع

ما را اگر به داغ دلی مبتلا کنند
یا که حدیث دلبر نام آشنا کنند

بهتر که با نوای جگر سوز ناله ها
مهمان روضه حسن مجتبی کنند

لب تشنگان زمزم جانانه را بگو
افطار خود به چشمه آب بقا کنند

تسلیم محض امر خداوند لایزال
تسکین زخم سینه آل عبا کنند

محنت کش قبیله صبر و ثبات را
طشتی برای خون جگر بر ملا کنند

آنانکه سرِّ عهد ازل را شنیده اند
طشت دگر حواله به شام بلا کنند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 25, 1399

    باسلام و دروود خدمت شما آقای معصومی
    تسلیت عرض میکنم ایام شهادت رسول الله(ص) و امام حسن(ع) و امام رضا(ع) را خدمت شما و سایر دوستان و بزرگواران
    اجرکم عندا…
    🌹🌷🌷🌸🌸💐

  2. سلام و عرض ادب
    التماس دعا استاد
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا