🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویای بودن

(ثبت: 248526) خرداد 25, 1401 

 

حیف رویای کنارت بودنم را خواب برد
باور خوابی که دیدم را به آنی آب برد

از تو هیچم نیست جز یک عکس در قابی زمخت
در جدال قاب و من بر عکس من را قاب برد

دور خود میچرخم و چون ابر بارش میکنم
ناگهان دیدم ز اشکم خانه را گرداب برد

رفتنت کاری به عقلم کرد کین بار صد است
رستم و سهراب خواندم آخرش سهراب برد

گفته بودی دوستت دارم که رفتی نیست حرف
حسرتم این است عمرم این دروغ ناب برد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    خرداد 27, 1401

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • احمدرضا بهرامی

      خرداد 30, 1401

      سلام و درود استاد عزیز،بسیار لطف دارید و بسیار مفتخرم که از شعر این بنده حقیر خوشتون امده،ممنون از لطف شما🙏🙏🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا