🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویا

(ثبت: 230847) شهریور 2, 1399 

 

شبی
فراتر از هزار ماه
باد را دیدم
در آستین خدا
از تراکم ابرهای زخم خورده
بر زمین های خشکیده از آفت آب دزدکها
باران استجابت می بارید

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 2, 1399

    امید را چه زیبا به قلم نشانده اید. شب قدر را که امید رحمت در آن موج می زند در دل عاشقان ، چه مرتب به قلم نشانده اید .
    بسیار زیبا بود و عمیق و ارزشمند
    درود بر شما

    • موسی ظهوری آرام

      شهریور 2, 1399

      درود بر شما استاد
      شرف حضورتان را بسیار ارج می نهم

  2. فریبا نوری

    شهریور 2, 1399

    درودهای بسیار جناب ظهوری آرام

    از تراکم ابرهای زخم خورده
    بر زمین های خشکیده از آفت آب دزدکها
    باران استجابت می بارید

    بسیار زیبا

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • موسی ظهوری آرام

      شهریور 3, 1399

      سلام بانوی بزرگوار سرکار خانم نوری
      منت دار حضور پر مهرتان هستم
      یک دنیا سپاسگزام

  3. سپیده طالبی

    شهریور 3, 1399

    بسیار زیباست

    درودها جناب ظهورری گرامی قدر🌺

    • موسی ظهوری آرام

      شهریور 3, 1399

      سلام سرکار خانم طالبی بزرگوار
      دیده رنجه داشته اید
      سپاس لیکران

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا