🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روی لبان گل

(ثبت: 7182) آذر 5, 1397 
روی لبان گل

پرت 

در حواسّ

بی هیچ تمثیل

بیجا

زادن نت نامیرای تو بود

تو می رقصی…

اصلا در بلافاصله فقط لبخند

می زنی…

روز از نگاهت می چکد

در پارادکسی بسی برتر

رویِ آنِ لبت منم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):