🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رو نمایی

(ثبت: 209816) اردیبهشت 22, 1398 
رو نمایی

هیچکس
مانند تو
صورتش نمانده زیر ابر
لیله القدرت کی می رسد؟
تا شب بشکند برویت
روز در افتد به پایت!
سر بساید به بی گمان بلند گامهایت!
سر انجامت !
پرده
از رویت کنار خواهد زد
تو !
ماه منیر!
عروس کوکبه خواهی شد
به آآآآآآآآآآآبی متن
و
هزارکرکس ورو بهان کاخ ، های ! کج
فرو می ریزند…
به قعرکام قهر
آن هنگام
پژواک خنده ی جنوب
شعبده شکن برمی خیزد
در شمایل ثعبانان باهزارزبان شعله ور
تا مغز استخوان گندیده تاریخ
خواهند رفت…
چقدر! نسیم نافه می گسترد
پس آنهمه خبیث خاکستر

 

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 22, 1398

    درود ها استادم

    بسیار غنی و آموزنده خوانم از قلم شیوای شما

    “تاریخ ادیب نیست ، لغت نامه ها را اما ، اصلاح میکند”

    الف.بامداد

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام
      و
      درودها بر حضرتعالی

      سپاس از حضور گرم گیرایتان
      همراهی تان را قدر دانم
      🌺🌺🌺

  2. مستانه دادگر ( ماهور)

    اردیبهشت 22, 1398

    درود بر استاد گرانقدرم ، جناب رشنوی گرانمایه
    بسیار خواندم و آموختم از اعجاز ناب قلمتان
    همواره تندرست باشید و ماندگار

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 22, 1398

      درودها

      سپاس از حضور و همراهی ارزشمندتون
      همیشه باشید به مهر نیکویی های خداوند عزیز
      و🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  3. فائزه ناظر

    اردیبهشت 22, 1398

    درودها استاد
    سروده ای سراسر زیبائی خواندم ازشما
    برقرارباشید💐

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 22, 1398

      درودها
      بر شما
      ممنون از حضور خوبتون

      سلامت و سربلند باشید🌸🍃🌸🍃🌸🍃

  4. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 22, 1398

    درود تان🌹

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام
      سپاس از حضور و خواندنتون
      و🌺🍃🌺🍃🌺🍃

  5. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 22, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد رشنو گرامی

    بهره مند شدم

    زنده باشید
    💐🌿💐🌿💐🌿

    • اکبر رشنو

      اردیبهشت 22, 1398

      سلام
      و
      درودها
      بر دوست گرانمهر و ارجمندم

      سپاس از حضور پر مهرتان

      همیشه باشید به مهر و نیکویی خداوند عزیز🌺🌿🌺🌿🌺🌿🌿🌺🌿🌺🌿

  6. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 22, 1398

    سلام و درود آقای اکبر رشنو استاد عزیز
    السّلام علیک یا صاحب عصر
    به امید ظهور عدل گستر جهان ….
    پایدار باشید
    اجرتان با خدا

    تقدیمی :

    ای خدا پاکم بکن دل در حجاب
    سینه ام را برگشا چون آفتاب

    بر زبانم قدرتی گویم ثنا
    ای مرا مونس تمامی لحظه ها
    .
    .
    .

    ولی اله بایبوردی

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌈

    • اکبررشنو

      اردیبهشت 22, 1398

      سپاس ودرود
      استاد عزیز
      ممنون از بداهه شعر
      خوبتون

      همیشه سلامت و سر بلند باشید
      به مهر و نیکویی خداوند عزیز
      🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا