🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رُزِ های کبود

(ثبت: 224916) فروردین 18, 1399 
رُزِ های کبود

 

پشتِ چشمان تو کیست
پشت بر پنجره آواز شکایت دارد؟
گرچه باران زده است
باز کن پنجره را
باز کن تا دل عاشق شده ای
در تماشاگه رازِ تو نفس تازه کند
رَج رَجِ باغِِ نگاهت ُپرِ سرو
روی ایوانِ کلامت خورشید
دور،
شیطانک ویروسی بیگانه،
ز باغ.
همه ی حوصله ات فصلِ بهار
باغِ سیب ات پُرِ آرامشِ عِطرِ نرگس
و نسیم،
حاملِ بوسه ی طارق
به سرِ شاخه ی رُز های کبود…

17 فروردین 1399

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. ولی اله بایبوردی

    فروردین 18, 1399

    باغ نگاه

    در پس نگاه چیست خدا می داند

    مبهم

    سلام و درود

    بزرگمهر استاد عزیز

    تقدیمی : 🌷

    🌸 انجمن باغ حزین 🌸

    گر چه عینی ؟؟دو مرا
    جز یکی نیست دو تا

    دیدگاهی بنگر
    ز خودی خود چو رها

    باز کن پنجره ای
    دل عشقت به نما

    روبرو جلوه گری
    نغمه مرغی به نوا

    روی هر بوته گلی
    طالب آن مرغ دلا

    انجمن باغ حزین
    گر چه سبزین چه فضا

    علّتی لا چه شدش
    برگ ریزان گل ما

    در بهاری نه خزان
    با خزان باد ، فنا

    ولی اله بایبوردی

    18 / 01 / 1399

    🍃💐🌿🌷🌸🌷🌿🌿🍃

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1399

      سلام و درود بر حضزت بایبوردی عزیز

      تا تو هستی ببرم لذت از این زیستنم

      سپاس از مهر حضورت 🌿🙏❤️🌿

  2. رضا زمانیان قوژدی

    فروردین 18, 1399

    سلام استاد.
    به به…لذتبخش است.
    زنده باشید❤️🌺🌷

    • طارق خراسانی

      فروردین 18, 1399

      سلام رضاجان

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا

      🌿🙏❤️🙏🌿

  3. درود استاد🙏

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1399

      سلام

      سپلس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. سلام و درودها

    استاد خراسانی عزیز

    دستمریزاد🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌿

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1399

      سلام بر حضرت دوست

      سپاس از حضور ان عزیز.

      در پتاه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  5. سعید فلاحی

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب

    عالی
    عالی
    عالی

    👏👏👏👏👏👏👏

    • طارق خراسانی

      فروردین 19, 1399

      سلام بر سعید عزیزم

      سپاس از مهر حضورت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  6. مسیب عبدلپور

    فروردین 19, 1399

    درود و ادب شاعر محترم

    عالی بود
    احسنت
    👏👏👏👏

    شادکام باشید

    🌹🌷🌷🌹🌷🌹

  7. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1399

    سلام و درود

    سپاس از مهر حضورتان

    در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا