🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زادروز برترین شگفتی ها

(ثبت: 245396) بهمن 26, 1400 

 

در حماسه، بلند بشکوهی

در صفا، لطفِ سبزِ انبوهی

ای که دریا و جنگل و کوهی!

مرغ عشقت شدَه م.

زادروز مولا امیرالمؤمنین علی بر ارادتمندانش فرخنده باد!
روز پدر و روز مرد، خجسته باد!

 

 

 

نظرها 10 
  1. درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 26, 1400

      سلام ها و درودها و سپاس ها یتان
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  2. طارق خراسانی

    بهمن 26, 1400

    سلام و. درود

    میلاد مولای عاشقان و روز پدر بر شما عزیز جان مبارک

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 26, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان
      و همچنین بر شما بزرگوار
      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  3. خسرو فیضی

    بهمن 26, 1400

    . با درودهایم پاک 🌺
    . مرغ عشق ات شده ا !! خوش بود و زیبا 🌺
    . قایق آمد و دریای آبی رنگ
    . می خواند تو را صیاد مرواریدها
    . مثل این که سروش نشد !!!!
    . روزگارت خوش . . بختات شاد 🌺🌿🌿🌹🌿🌿🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 26, 1400

      درودها و سپاس های فراوان تان، بسیار زیبا، ایام بکام
      🌿🌿🌿🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌿🌿🌿

  4. اسماعیل علیخانی

    بهمن 26, 1400

    سلام و احسنت
    ماجور باشید 🌺🌺در پناه خدا

  5. زهرا آهن

    بهمن 26, 1400

    درود بر شما جناب محمدعلی رضاپور بزرگوار
    روز مرد بر شما خجسته و همایون
    این بداهه تقدیم شما:
    ای که از شعر نو به ستوهی
    یا که تلفیقی از کهن پژوهی
    تا بیابی تو همگروهی
    جلوه‌ای خوش بنما

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 26, 1400

      درود و سپاس فراوان تان
      سروشی زیبا سروده اید.
      سپاسگزارم.
      از شعر نو به ستوه نیستم البته.
      تلفیق کهن و نو را دوست دارم.
      لطف فرمودید.
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا