🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمِ عمیق

(ثبت: 251881) مهر 15, 1401 

 

موی تو جرم و ولی مفتی و مجرم همه پاک
دخترم با دل غمگین و پر از خون چه کنم

پاسخت دار و ولی پاسخ فاسد تقدیر
پسرم با ستم و پوچی قانون چه کنم

شادیت گم شده در سفره ی خالی و عذاب
پدرم با غم و آن چهره محزون چه کنم

با جگر گوشه و آن جسم دریده به ستم
مادرم با وطن و شیون موزون چه کنم

چون حقیقت شده زندانی این قوم پلید
من در این میهن ماتم زده بیرون چه کنم

 

محمد مهدی خسروی فرد

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا