🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخم کاری

(ثبت: 232662) مهر 28, 1399 

(زخم کاری )

تیر مژگان تو وقتی زخم کاری می شود
اشک از چشمان کیهان باز جاری می شود

می زنی زخم زبان و می شود مجروح جان
کار این مجنون دوباره آه و زاری می شود

حرف های تو فرو در دل چو نیش خنجر و …
قهوه تلخ لبت چون زهر ماری می شود

غصه وقتی که بپوشد صورت ماه تو را
قلب ژولیده دچار میگساری می شود

قامت رعنای مثل سرو شیرازت چرا ؟
گردن آویزی برای چوب داری می شود

جان به قربان سرشک چشم لیلایی تو
تا که در ناز نگاهت عشق ساری میشود

کاش می دیدی مرا در برزخ تنهاییم
با تو آژیر بهشتم اضطراری می شود

درد ژولیده فراوان است و درمانش محال
دشت از چشمان کیهان آبیاری می شود

#_کیهان_ژولیده_انارکی

@keyhanzholideh66

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

    • درود بر شما

    • جعفراکبرنژاد

      فروردین 22, 1400

      درودها، استاد بزرگ،
      بسیار عالی و جالب بود.
      شماره تماس ،تلگرام استاد میخواستم.
      سپاسگزارم.

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 28, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا