🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زلف تو کجا دیدن اسبان فراری

(ثبت: 2511) مهر 5, 1395 

ای عشق مزن با دل من دست به کاری

زیرا که خبر از دل دیوانه نداری

 

با موی پریشان توافسوس ! چه کردند

ما هیچ ندیدیم مگر دام گذاری

 

گفتیم ز بدنامی این کار حذر کن

ما را به وفایی که نداری نسپاری

 

چشمان تو رویای مرا باز بهم ریخت

زلف تو کجا دیدن اسبان فراری

 

 خوشحالی من در پی تو سود ندارد

امروز که بر مرکب اندوه سواری

 

ده سال نشستم که بیایی سر وعده

وقتی تو نباشی که بیایی چه قراری

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):