🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حمیدرضا نادری

نمی کند اثری در روند همکاری

تو لای چرخ مرا هر چه چوب بگذاری

خوانش: 1134

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

ای که صد پنجره بر چشمک باران داری

چشمه در چشمه ی آئینه گلستان داری

خوانش: 657

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

ای عشق مزن با دل من دست به کاری

زیرا که خبر از دل دیوانه نداری

خوانش: 781

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

ديار كهنه ترين مرز آرزوخيزم

اگرچه دهكده اي بي بهار و ناچيزم

خوانش: 760

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

به من بگو که چه روزی قرارمان باشد

فقط نگو که حواست به کارمان باشد

خوانش: 875

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

حمیدرضا نادری

درخت

حمیدرضا نادری 01 شهریور 1395

 

درخت خشک صد ساله

ترانه

خوانش: 570

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

توتیای عشق

گرچه با درد غریبی آشنایت ساختند

خوانش: 713

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

درود بی پایان به یکایک دوستان شاعرم پس از مدتی دوری از جمع دوستان بالاخره توفیق یافتم دوباره همراهتان شوم و از این بابت که مدتی تاخیر داشتم از همگی بزرگان عذر خواهم :

گاهی اوقات اگر گریه به جایی نرسد

خوانش: 409

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

هزار حنجره دارد دلم  هزار آواز

ولي شكسته دو بالم دريغ يك پرواز

خوانش: 619

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

خوش به حال زائرای مهربون

عاشقای سینه چاک بی نشون

ترانه

خوانش: 690

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

نعره ای نیمه شب از خواب پرانده همه را

پنبه در گوش گرانمایه تپانده همه را

خوانش: 707

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

باشد این هدیه به دیوانگی آخر من

هر گلی را که عزیزم زده ای بر سر من

خوانش: 530

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

 

عشق زمینی آسمان را جابجا کرد

خوانش: 1073

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

کوهی که مشتاقی به پنهان بودن خود

می ترسی از توفان به لرزان بودن خود

خوانش: 452

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

حمیدرضا نادری

قلب خونین

حمیدرضا نادری 26 اردیبهشت 1395

هرکه چشمان تو را از آب زمزم ساخته

قلب خونینی برای خلق عالم ساخته

خوانش: 585

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

حمیدرضا نادری

باغ متروک

حمیدرضا نادری 23 اردیبهشت 1395

هرگز نپرسیدی ز خود من با چه درگیرم

از بس که خود را خورده ام من از خودم سیرم

خوانش: 483

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

در درون خواب هایم رنگ ها پیدا نبود

فرق چندانی میان خشکی و دریا نبود

خوانش: 530

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

رنگین کمان از پشت بی رنگی علامت داد

حس غریبی می رسد بر شانه های باد

بحر طویل

خوانش: 461

سپاس: 7

تعداد نظر: 10

حمیدرضا نادری

مرد حرف

حمیدرضا نادری 30 فروردین 1395

نکند کر شده باشیم مبادا کوریم

پس چرا این قدر از خاطره ی هم دوریم

خوانش: 745

سپاس: 8

تعداد نظر: 7

رسم بزرگان است اگر افتاده باشی

بر خاک می افتی ز هر کس زاده باشی

بحر طویل

خوانش: 832

سپاس: 8

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 4