🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توفیق های اجباری

(ثبت: 2803) آبان 20, 1395 

نمی کند اثری در روند همکاری

تو لای چرخ مرا هر چه چوب بگذاری

 

هر آنچه بر سرم آورده ای فرستادم

به استجابت توفیق های اجباری

 

جدا نموده ام از دیگران حساب تو را

همین بس است برایم که درد سر داری

 

اگرچه راه زیادی نمانده تا مردن

ولی رسیده صدای طنین بیداری

 

خبر دهید که باران دوباره برخیزد

که گرد و خاکی وسیعی نشسته بر یاری

 

دوباره نور سپیدی ز عشق می بارد

پس از نشستن احساس مردم آزاری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):