🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرز آرزو خیز

(ثبت: 2500) مهر 2, 1395 

ديار كهنه ترين مرز آرزوخيزم

اگرچه دهكده اي بي بهار و ناچيزم

 

پناه صد دل درهم شكسته مي جويد

غروب پنجره هاي سكوت پاييزم

 

اساس خاكي من روي موج مي لرزد

رهين دلهره ي اتفاق دلريزم

 

غريبه است نگاهم در اين جهان با عشق

مسافر ابد مرگ وحشت انگيزم

 

برای رونق من سال و ماه کم دارد

كه فصل پنجم اين سال هاي لبريزم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):