🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعای مادر

(ثبت: 2490) شهریور 31, 1395 

به من بگو که چه روزی قرارمان باشد

فقط نگو که حواست به کارمان باشد

 

ندیده ای که بهار است فصل اول سال؟

ز من بخواه ، هم اکنون بهارمان باشد

 

بیا که بوسه بگیریم و مال هم باشیم

برای دیدن هم انتظارمان باشد

 

برای آنچه نداریم زندگی نکنیم

به آنچه هست فقط افتخارمان باشد

 

بیا بگو بنویسم که روز مردنمان

دعای مادرمان رهسپارمان باشد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):