🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندونی رخت

(ثبت: 7298) آذر 27, 1397 

تو مثل رزهای توی باغچه

من مثل قاب روی دیوارم

عاشق نمیشم به کسی دیگه

وقتی فقط دست تورودارم

عاشق نمیشم به کسی دیگه

بی تو چشام لبریز از اشکه

بی تو تموم زندگیم هیچه

بی تو تموم زندگیم کشکه

بی تو همیشه استخون دردم

بی تو شبابی نورو مهتابم

دنیا تمومش مال من میشه

وقتی کنار دست تو خوابم

وقتی نباشی درب وداغونم

وقتی نباشی زندگی سخته

وقتی نباشی بی تو می میره

این مرد که زندونی رخته

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):