🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی دستان زیادی را کم دارد

(ثبت: 251395) شهریور 28, 1401 

 

باید از دست داد
هر آنچه درکف دستان پرواز می کند
آنچه که از دست ما برمی آید
دراز کردن دو دست به خیابان است !
به یک سیب قرمز که هنوز عارف نشده است
ای کاش ترانه ای که با خود، خود به خود پیوند می خورد
شکسته نمی شد
ما همیشه شکست خورده ایم
در مبارزه با کتاب های درسی
در دست دادن به موهای یک زن
در به دست آوردن احساس یک خرابه
در پا دادن به آگاهی که یک امر ذاتی است
من خودم را به دست می آورم
تو خودت را به دست می آوری
و او خودش را از دست می دهد
زندگی دستان زیادی را کم دارد
نه آن دستانی که با آن ها آب می نوشیم
غذا می خوریم
دستانی که با آن ها می نویسیم.

 

عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا