🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی چیست

(ثبت: 231875) مهر 2, 1399 

 

دوش در خواب، لبت بوسیدم
کاش آن لحظه تو را می‌دیدم

چون تو هر لحظه کنارم بودی
در نبود تو به خود لرزیدم

قصد انجام گناهی کردم
ولی از عاقبش ترسیدم

من چو پروانه و شمعی بودی
که در اطراف تو می‌رقصیدم

تو تنوری که مرا سوزاندی
و تو آن باده که می‌نوشیدم

فرصتی گر که مرا میدادی
در وجودت سبز، می‌روییدم

درد هجر تو مرا شاعر کرد
من از این درد به خود پیچیدم

زندگی پرسش معنا داری ست
که من از خالق آن پرسیدم

زندگی چیست ؟، مرا روشن کن
من گرفتار همین تردیدم !

#حسین_قالیباف
#تابان

http://taban-poet.blogfa.com

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1399

    درود بر شما قالیباف عزیز
    💐💐💐

  2. 🌹🌹🌹💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا