🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد میکشم

(ثبت: 270022) خرداد 10, 1403 

 

درد میکشم هرزگاهی
یاوری نیست، بهر همراهی
برکه حتی اگر عمیق هم باشد
ماهی ام تو برای من ماه ی

در کنار ستاره می‌رقصی
فارغ از حال و روز این دنیا
مینویسم نگاه کردن را
در زمانیکه تو در این راهی

رنگ چشمانت آبی دریا
جنس لبخند تو پر از باران
قلب تو در حریم اقیانوس
تو به احوال عشق آگاهی

من چه دورم از این همه افکار
تو دو صد نقطه ای و من پرگار
گرچه با من گشاده رو هستی
گره از کار من نمیکاهی

جنس الطاف تو پر از نور است
مثل دریای بیکران هستی
همه شب شعر بهر تو گفتم
خجلم از قصور و کوتاهی

یا مرا بنده کن به همراهت
یا بکش بنده را به درگاهت
یا کنارت بمانم از این شوق
یا وزیرم کن، ای تو که شاهی

غصه ها را یکی یکی گفتم
زخم دلها عمیق تر هستند
من اسیرت شدم ولی جانا
میگریزی، مرا نمیخواهی

#حسین_قالیباف
#تابان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 10, 1403

    سلام‌

    چهارپاره زیبایی ست

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا