🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 233214) آبان 15, 1399 

 

زنده زنده
کشته ای مرا
رطب لبت را
حلال کن
حلوا شده دلم
بیا
لب تر کن
مرده ام
به انتظارِ
فاتحه ی دهانت

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    آبان 15, 1399

    سلام

    چقدر زیباست!
    آفرین

    در پناه خدا 🌹👏👏👏👏👏🌹

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 17, 1399

      سلام و مهر و ارادت باباطارق عزیزم
      ممنونم از خوانش و حضور پرمهرتون
      پاینده و تندرست باشید🌿🌹🌹🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آبان 15, 1399

    درود بر شما استاد گرامی بانو یار علی زاده

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    دورد هااا

    💐🙏💐

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 17, 1399

      درودها و سپاسها جناب مهدی پور ادیب گرانقدر پاک
      گوارای نگاه پرمهرتون، برقرار باشید🌿🌹🌹🌹🌿

  3. علی معصومی

    آبان 15, 1399

    🌺🌸🌸🌸🌺🌸🌺

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 15, 1399

    درود برشما زیبا بود بزرگوارشادکام باشیددر پناه خدا🌿💐🍃🙏🌹

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 17, 1399

      درود و مهر و سپاس گرامی،
      برقرار باشید و تندرست🌿🌹🌹🌹🌿

  5. منوچهر فتیان پور

    آبان 17, 1399

    درود برشما استادمینا یارعلی زاده
    زیبا سرودی لذت بردم
    در پناه خدا همشهری
    🌹شادکام باشید🌹

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 17, 1399

      درود و سلام بر همشهری گرانمهرم
      سپاسگزارم، نوش نگاهتان باد
      برقرار و پیروز باشید بزرگوار🌿🌹🌹🌹🌿

  6. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درود بر شما
    عاشقانه کوتاه و خوش حس بود از قلم شما
    نویسان و شاد کام باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا