🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زوزه

(ثبت: 2214) مرداد 23, 1395 

صدای پای تو که می آید

زوزه ی گرگی

نزدیک و نزدیک تر می شود

و سگی در سرم

بی تابانه پارس می کند!

صدای پای تو که می آید

پیراهنم جیغ می زند

و پدرم از خواب می پرد!

صدای پای تو که می آید

زیر پایم چاهی حفر می شود

و کسی در گوشم می گوید

آرام بخواب

گرگ ها که گذشتند

خودم ریسمان می اندازم عزیزم…!

فرهاد آه مند

نظرها 12 
  1. طارق خراسانی

    مرداد 25, 1395

    سلام و درود بر جناب فرهاد آه مند

    حضور شما را در جمع شاعران پاک  خیر مقدم عرض می کنم ……………………………………….

    شعر زیبای تان را بارها خواندم .

    در پناه خدا شاد زی

    • فرهاد آه مند

      مرداد 25, 1395

      سلام و درود استاد عزیز

      افتخاره در جمع بزرگواران بودن

      لطف دارید

      سایه تان مستدام

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 25, 1395

    سلام

    خوش آمدید

    عالیست

    • فرهاد آه مند

      مرداد 25, 1395

      سلام

      ممنونم

      لطف دارید نگاه شما عالیست

  3. زهره خسروی

    مرداد 25, 1395

    سلام

    خیر مقدم

    بسیار عااااالی

  4. دنیا تیموری

    مرداد 25, 1395

    صدای پای تو که می آید

    پیراهنم جیغ می زند

    و پدرم از خواب می پرد!

    سلام

    خیر مقدم

    • فرهاد آه مند

      مرداد 25, 1395

      سپاس گزارم بانوی عزیز.

      افتخاره در جمع بزرگان بودن

  5. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 25, 1395

    درود بر شما

    خوش آمدید

  6. مينا امينی

    مهر 6, 1395

    باباییی زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا