🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیبا

(ثبت: 256319) بهمن 27, 1401 

 

وقتی که نگاه می کنم دنیا را

دشت و چمن و پرنده و دریا را

زیبایی بی شماره را می بینم

زین روست که دوست دارم آن زیبا را

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 27, 1401

    سلام و درود

    چه فایده بشر به شر گرفتار شده دارد زیبایی های الهی را نابود می کند.
    دعا کنیم خدا منجی عالم بشریت را به داد سیاره ی بلا زده برساند.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • سلام و دروداستاد طارق عزیز وارجمند
      سپاس از حضورتان
      هرکس به نوبه خود می تواند ازآستین عاشقی درتداوم زیباییهای طبیعت دستی برآورد
      🌺🌺🌺

  2. مهرداد مانا

    بهمن 28, 1401

    سلام
    به قول سعدی :

    برگ درختان سبز در نظر هوشیار
    هر ورقش دفتری ست معرفت کردگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا