🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر پوست شب

(ثبت: 239127) اردیبهشت 30, 1400 

 

پناه بر عشق
بر تاک های خیال
وقتی که از سکُر پیاله ات
به بکر آغوش تو
ایمان می آورم
غرق در ارغوان رویاهایت
پلک به موسیقی
لبهای تو باز میکنم
پلک به روشنا
زیر پوست این شب تاریک

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 30, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مدینه ترکاشوند

      خرداد 12, 1400

      به مهر خوانده اید گرانمهر
      مانا باشید
      🌹🌹🌹🌹

  2. رضا محمدصالحی

    اردیبهشت 30, 1400

    سلام و درود🌹🌹لذت بردم

    • مدینه ترکاشوند

      خرداد 12, 1400

      سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرار باشید
      🌻🌻🌻🌻

  3. امید کرمی

    خرداد 21, 1400

    پر از احساس و و زیبایی و طراوت است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا