🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ز وحدت کثرتی حاصل به هر دم

(ثبت: 221363) بهمن 11, 1398 

 

به تنهایی برایم حس هایی
نمایان گر چه ادراکی به غایی

ز وحدت کثرتی حاصل به هر دم
رجوعی کن به قلبت بین خدایی

ولی اله بایبوردی

01 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 11, 1398

    🌿🌸🌸🌷🌸🌸
    درود ارجمند

    یدالله مع الجماعه
    💐👏👏👏

  2. ولی اله بایبوردی

    بهمن 11, 1398

    سلام

    استاد ارجمند جناب معصومی عزیز

    ممنون از همراهی تان

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. حامی شریبی

    بهمن 11, 1398

    سلام و عرض ارادت خدمت استاد فرهیخته و مهر آفرین دل
    همیشه ی قلمت صمیمی و زیباست جناب استاد بایبوردی ارجمند و بزرگوار
    طول عمر باعزت شما را خواستارم 🌹🌹❤️❤️🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 11, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی مهر نگار

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      ممنون از همراهی تان

      شادکام باشید

      تقدیمی : 💐

      یادِ آن پروانه افتم ، دورِ شمع
      مجلسی بر پا به شادی بینِ جمع

      شاهدی مشهود ، معشوق عاشقی
      نغمه خوانی در میان جمعی به سمع

      ولی اله بایبوردی

      11 / 11 / 1398

      🍃🍃🌿🌷🌸🌷🌿🍃🍃

  4. به تنهایی برایم حس هایی
    نمایان گر چه ادراکی به غایی

    ز وحدت کثرتی حاصل به هر دم
    رجوعی کن به قلبت بین خدایی

    ولی اله بایبوردی🙏🙏

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 11, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب ترکمان عزیز

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      تقدیمی : 🌺

      ما به دل عارف نگاهی هر زمان
      هر کجا را ، ما نگاهی بی گمان

      ابر باران زا بهاری را نگاه
      لوحِ دل عارف چو ابری آسمان

      ولی اله بایبوردی

      11 / 11 / 1398

      🌿🌿🍃💐🍃🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا