🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساز احساس

(ثبت: 5002) آبان 20, 1396 
ساز احساس

می نوازد یادت
سازِ احساس مرا…
از نگاهم پیداست
نغمه ی غمزده ی دلتنگی…

مهناز نصیرپور
22مهر 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):