🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساعت بیدار زمان

(ثبت: 239933) خرداد 28, 1400 
ساعت بیدار زمان

رباعی

افسوس که این عمر گرانمایه تمام

مانندِ غروب فصل سرما لب بام

این ساعت بیدار زمان تیر کمان

انگار که زندگی و این وقت حرام

فرخ لقا فتحی
۲۷/۳/۴۰۰

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 28, 1400

    🏵️💐🌻🌼🌸🌷🌺

  2. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    شعرت
    مثل گل است
    زیبا و
    خوشگل است
    برای
    آرامش دل است
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    خرداد 28, 1400

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿