🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساعت دلتنگی

(ثبت: 1856) تیر 9, 1395 
ساعت دلتنگی

لحظه هایم را بی تو

روی تیک تاک “ساعت دلتنگی”

کوک می کنم

هر روز که نیستی

“اشک هایم” تیک می خورند… ADIUS

ماهک_95/4/6

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):